Love Me Harder - Ariana Grande & The Weeknd

Tell me something I need to know
ねぇ教えて 知りたいの
Then take my breath and never let it go
私の心と体をつかんで そのまま手放さないで
If you just let me invade your space
あなたの側にいていいなら
I'll take the pleasure, take it with the pain
最高の幸せを味わえる 痛みだって快感よ 


And if in the moment I bite my lip
私が唇をかんだ瞬間に
Baby, in the moment, you'll know this is
きっと すぐ分かるはずよ
Something bigger than us and beyond bliss
想像以上に大きな快感が待っているって
Give me a reason to believe it
私にも信じさせて


'Cause if you want to keep me, you gotta gotta gotta gotta got to love me harder
私を手放したくないなら もっともっともっともっと強く愛して
And if you really need me, you gotta gotta gotta gotta got to love me harder
私が本当に必要なら もっともっともっともっと深く愛して
Gotta love me harder
もっと私を愛して
Love me, love me, love me
愛を感じさせて
Harder, harder, harder
もっと 強く 深く


I know your motives and you know mine
お前の真意は分かってる お前もそうだろ
The ones that love me, I tend to leave behind
俺は自分を愛してくれる人を いつも置き去りにしてしまう
If you know about me and choose to stay
そんな俺を理解して それでも側にいてくれるんなら
Then take this pleasure and take it with the pain
最高の幸せを味わえる 痛みだって快感さ


And if in the moment you bite your lip
お前が唇をかんだ瞬間に
When I get you moaning you know it's real
お前は声を我慢できなくて 本物だって実感できるはず
Can you feel the pressure between your hips?
体で感じれてるだろ?
I'll make it feel like the first time
初めてのときのように感じさせるよ


'Cause if you want to keep me, you gotta gotta gotta gotta got to love me harder (Imma love you harder)
私を手放したくないなら もっともっともっともっと強く愛して (強く愛してるよ)
And if you really need me, you gotta gotta gotta gotta got to love me harder (love me harder)
私が本当に必要なら もっともっともっともっと深く愛して (深く愛してくれ)
Love me, love me, love me
愛を感じさせて
Harder, harder, harder
もっと 強く 深く
Love me, love me, love me
愛を感じさせて
Harder, harder, harder
もっと 強く 深く


So what would I do if I can't figure it out?
お前をつなぎとめる方法が分からなくなったら どうすればいい?
You got to try, try, try again
もう1度 あきらめないで 私を愛して
So what would I do if I can't figure it out?
それでもだめなら どうすればいい?
I'm gonna leave, leave, leave again
そのときは 私があなたのもとを去ることになるわ


'Cause if you want to keep me, you gotta gotta gotta gotta got to love me harder (Imma love you, love you, love you)
だから 私を手放したくないなら もっともっともっともっと強く愛して (強く愛してるよ)
And if you really need me, you gotta gotta gotta gotta got to love me harder (love me, love me, baby)
私が本当に必要なら もっともっともっともっと深く愛して (愛を感じさせて)
'Cause if you want to keep me, you gotta gotta gotta gotta got to love me harder (love me harder)
私を手放したくないなら もっともっともっともっと強く愛して (もっと愛して)
And if you really need me, you gotta gotta gotta gotta got to love me harder (Imma love you harder)
私が本当に必要なら もっともっともっともっと深く愛して (深く愛してるよ)
Love me, love me, love me
愛を感じさせて
Harder, harder, harder
もっと 強く 深く
(love me, love me, baby)
(もっと愛して)
Love me, love me, love me
愛を感じさせて
(just a little bit, just a little bit harder, babe)
(あともう少しよ)
Harder, harder, harder
もっと 強く 深く