今日の歌詞


I looked to you as it fell,
アイ・ルック・トゥ・ユー・アス・テゥ・フェル

あなたを見てたの、恋に落ちながら

and now you're in my way
えんまう ゆあいんなうぇい

そして今あなたは私の所へきた

Hey, I just met you, and this is crazy,
出会ったばかりなのに私どうかしてるかも

but here's my number,
でもこれ私の番号なの

so call me,maybe?
だから電話してくれる?


It's hard to look right,at you baby,
いっつはーでぅるっくらいく あじゅびーび

面と向かっては言いにくいんだけど…

but here's my number,
バッ ヒズ マイナンバー
でもこれ私の番号なんだ

so call me, maybe?
だから連絡してくれない?

And all the other boys,try to chase me,
えんだー とらいとぅちぇーすみ

他の男の子達ってみんな私を狙ってくるの

but here's my number,so call me, maybe?
だけど、連絡待ってるから